Vingåker.

Som sagt så är jag i Vingåker just nu och hälsar på. Ska nog stanna till på tisdag. Sen blir det tillbaka till verkligheten. Tommy ringde idag och sa att lägenheten nästan är klar. Så det blir flytt första juni i alla fall! Så jag är väldigt glad. Jag kommer ha massor att göra när jag kommer hem igen. Börja packa inför flytten och fixa. Måste sätta ut en annons på min nyvarande lägenhet och så. Så att jag blir av med den och slipper betala dubbel hyra till första augusti. Det vore ju ett mardrömsscenario. Så det får inte hända.
Det är varmt och sommrigt ute. Jag får sommarkänslor! Sundsvall ÄR sommar för mig. Mycket känslor och minnen. Hoppas att denna sommar kan bli lika bra som de innan har varit.
Förhoppningsvis har jag ganska fullt upp. Blir flytt, börja praktik, inflyttningsfest, fest när jag fyller och gatufesten. Så det kan nog bli lite kul.

Skriver kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0