Världen har stannat upp, eller nej, det är bara jag.

Vaknade nyss, satte mig på datastolen. Och nu sitter jag bara här. Kan inte ta mig för något. Har flera samtal att ringa, ska packa, borde gå ner på ICA och handla. Men inget faller mig i smaken. Jag sitter bara här helt utmattad. Gick och la mig runt 4 imorse. Eller nej, klockan var nog närmare 5 om jag inte minns fel. Så jag struntade i tvätten kl 7. Orkade helt enkelt inte ta mig upp. Det är inte alls bra för mig att vara vaken på nätterna. Jag blir så seg och off sen när jag ska kliva upp.
Men va skönt, nu ringde precis Sofia om hundarna. Så då behöver jag inte tänka på det. *Pusta ut*
Då är det bara ett lägenhetssamtal och kylskåpssnack som är kvar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0