The stars were bright, the water clear.

Sitter med balkongdörren öppen, känner en svag lukt av cigarett tränga in i lägenheten. Det får mig att tänka på festerna i Katrineholm. Med Sussie. Som den där andra festen vi hade. När allt var sådär oskyldigt. Jag var 16. Vi umgicks med 20 åringar. Men de var liksom schyssta. Inte nå kladdande. Bara trevliga konversationer och massa skratt. Saknar det tiden. Då allt var okomplicerat.

Jag vill grilla jättemycket!! När jag var ute och gick igår så luktade det liksom grillat överallt. Blev så sugen. Men kanske ska fixa till en grillkväll nån dag den här månaden. Mys!

Idag SKA det bli städa av! Om jag kan få iväg Queen någon gång..
*suckar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0