The most perfect act of love is sacrifice.

Titeln säger det mesta.

Har varit i Vingåker snart en vecka nu. På onsdag ska jag åka hem igen vid 5:45. Så blir det att ringa Tommy när jag kommer hem. Hoppas på att han kan träffas och skriva kontrakt på torsdag. Så kan jag först åka in och träffa honom, sen åka och träffa Linns mamma. Var ett tag sen sist nu. Så har ju en del nytt att berätta. Sen ska jag väl ev. fråga om midsommar också.
På lördag ska Totte komma och hjälpa mig att flyttpacka, sen skulle vi väl äta nått gott och sådär. Sen söndag ska jag träffa Annika och hitta på något med henne. Så jag har ju faktiskt en del på gång. Trodde att jag skulle få extremt tråkigt när jag kom hem. Sen nästa vecka, på onsdag, kommer Kärstin till mig. Hoppas hon är betydligt lugnare än Queen. Men ja, den mesta tiden framöver måste läggas ner på att fixa med flytten. Hyra flyttbil. Lägga ut min lägenhet på blocket. Samt göra ett val ang. Lisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0