Sanden är fuktig och kvinnan är ung.

Lugna favoriter hela dagen. Jag behövde inte ta någon joggingtur idag. Har rört mig hur mycket som helst ändå! Har packat och fixat nu i typ 5 timmar! Är helt slut i kroppen. Vet inte om jag orkar något mer. Nästa etapp är köket. Det lär ta ytterligare 5 timmar. Så jag kanske ska spara det till imorgon i stället. Nu gör jag ändå bara det enklaste. Packar ner allt i lådor och dammsuger. Sen ska ju allt städas kliniskt. Bävar inför den dagen. Förhoppningsvis får jag väl hjälp av Annika då. Så då kanske den dagen inte blir så seg.
Nu borde jag fixa lite middag innan klockan blir för mycket. Ska se vad jag finner för gott i frysen.

233655-128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0