Ny lägenhet.

Nu har jag då skrivit på kontraktet för min nya lägenhet. Det var ett tolv månaders kontrakt. Det är lite läskigt. För det betyder att vid den här tiden nästa år kommer jag fortfarande bo i Sundsvall. Inte för att jag har några planer på att flytta. Men då är jag liksom säker på att jag kommer bo kvar. Nu har jag i alla fall studerat lägenheten länge. Så jag kan försöka tänka hur jag ska möblera och så där. Men det ska nog bli bra.
Jag kanske ev. inte ska ha någon tv alls! För i så fall måste jag skaffa mig en digitalbox som kostar flera hundra i månaden, plus tv-licensen. Så jag kanske ska skippa det helt. Tittar ändå inte så värst mycket på tv. Så nu ska man gå tillbaka lite i utvecklingen. Folk kommer ju tycka jag är konstig som inte har tv. Men ja, mitt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0