No more drama in my life.

Nu har Queen varit lugn ganska länge. Känns skönt som fan!
Jag sitter och funderar över hur jag ska bygga min nya sänggavel. Det kommer ju bli ett expriment för sig. Tänkte att i stället för att köpa virke och sånt så kan jag använda saker jag redan har hemma. Har en hylla som jag inte kommer ha plats för sen. Så ska använde lite trä från den. Hoppas att det ska kunna bli bra. En stor eloge (stavning?) till mig om jag lyckas med det.
Efter som att det i princip bara finns ett stort fönster i nya lägenheten så kan Linns mamma äntligen få tillbaka sina gardiner. Det känns ju bra. Känns så sniket av mig som haft dem i 1 ½ år nu.
Nu ska jag koka lite bönor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0