Men då kör vi då.

Jag känner mig jätteinspirerad till det här med att leva ett lite sundare liv. Har suttit och kollat upp lite recept på smooties. Även fast det är youghurt i som innehåller en del fett så är det ju mycket nyttigare än t.ex cola. Så tänkte dricka en smoothie på lördag när jag ska umgås med Totte. Funderar på att kanske göra en fruktsallad eller äta gurk- och morotsstavar då också. För hon vill ju också vara nyttig.
Imorgon blir det en grekisk sallad till lunch med Annika. Haha. Fick för er att ni skulle tro att jag ska hacka ner Annika i salladen. Men det är nog bara jag som är lite trött.

Tjaa laalaa.
Imorgon ska jag fara och kolla på min nya lägenhet! För nu är den helt klar. Så blir att skriva kontrakt också. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0