Mellan knas och skit finner vi solen igen.

Tjoo.
Ja det var ju då piratpicknick igår. Först så åkte jag in till stan och träffade Totte där. Vi åkte bussen hem till Kajsa. Så började vi förfesta lite. Körde ölspelet och sånt. Det var jag, Totte, Kajsa, Sara, Hannah (Anna? Minns ej vad hon hette..), Elin, Tobias och Clas. Halv 9 tog vi bussen ner till stan igen. Då hade jag druckit 4 cider. Sen så åkte vi till Gravkullarna. Och vad som hände där är historia. Nej men kvällen försvann jättefort. Jag satt och snackade ganska mycket med Clas. Sen blev jag depp över nått och fick för mig att jag skulle dricka upp hela min tetra vin. Poff sa det i skallen på mig, och då skulle vi precis åka hem. *Skratta* På vägen hem hittade vi en tjej som var jätteledsen. Så Totte satte sig och pratade med henne. Så då fick vi sällskap hemåt av henne och hennes pojkvän. Sen tog vi en taxi från stan upp till skönsberg. Är ganska svart efter det. Totte fixade mackor. Jag åt. Sen somnade jag POFF! Totte klev sen upp runt 6 på morgonen medan jag låg kvar i sängen till typ 10. Fick hälsa på toastolen några gånger också. 
Vid 15 åkte jag hem. Och nu sitter jag här..  

(Tottes kamera gjorde så man såg lite blek ut i fejan. Ja. :P)

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0