Look down.

Sitter här med hakan långt ner. Tror till och med att den kanske har gjort en spicka i golvet av sitt hårda fall. Här går man och tror att man känner en person. Så visar det sig att han har en dotter som jag inte ens vetat om. Sånt brukar man ju ändå dela med sig av. Vet inte om jag ska skratta eller bra vara förvånad. Fast ja, han och jag har väl inte alltid pratat om de mest allvarliga sakerna kanske. *Skratta* Oboy och mormors-trosor. Behöver jag säga något mer?

Nog om det. Annars blir jag för flumm.
Idag har jag hämtat nycklarna till min nya lägenhet. Nu känns allt väldigt verkligt. Funderar på att kanske ha inflyttningsfesten den 6:e eller 7:e. Men får se om det hinns med. Beror helt på hur bra det går med att få i ordning på lägenheten. Sen vill jag inte ha inflyttningsfest i fall min hyresvärd kommer fixa med den andra lägenheten som ligger bredvid min. Då blir det pinsamt. >< Annars så är jag ganska fullbokad. Så då blir det ingen fest förrän i slutet på juni. Men tror inte det går någon nöd på folket ändå.

Åhnej!! De visar en jättetjock kille på tv och gör narr av honom. Visst han har nog lite själv ironi. Men jag tycker mest sånt är hemskt. Han kunde knappt ta sig igenom en rockring..

Imorgon börjar jag på min nya praktikplats. Känns bra! Hoppas jag känner så imorgon också.

Ny design ska jag fixa när tiden finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0