It will never be the same again.

Jag vet fan inte vems liv jag lever egentligen. Detta känns inte som mitt. Det är som att jag bara bevakar mig själv, och allt är bara fel. Allt känns så konstigt. Jag vill bara att allt ska kännas som vanligt. Kanske har det hänt för mycket för att det någonsin ska kunna bli bra. Ibland vet man bara inte när det är dags att släppa taget.
Den kommande månaden ska jag bara lägga all fokus på flytten. Så jag har något att tänka på. Slipper jag kanske alla udda och jobbiga tankar.

Sitter och lyssnar på Freezepop - Swimming pool.
Så himla underbar låt! Jag sitter och ler när jag hör den.
Everything is perfect now.

Funderar på om jag kanske borde gå och lägga mig. Klockan är nästan halv 3. Och imorgon/idag så ska jag städa och fixa i lägenheten. Sen så ska jag väl ev. börja sortera och rensa i förrådet. Yesbox.
Blir nog sängen nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0