I need a hero.

Känns som att det är så jäkla mycket som måste fixas. Och jag får bara rå jäkla panik!
1. Hitta en chaufför till flyttbilen.
2. Någon som kan hjälpa till att bära grejer.
3. Boka en flyttbil.
4. Hinna få adressändrings papprena.
5. Träffa Tommy för att hämta nyckeln till lägenheten.
6. Få bort vissa saker som inte får plats i min nya lägenhet.
7. Flyttstäda hela lägenheten.
8. Fixa ansöknings papprena till utb.

Allt detta ska hinnas med på några få dagar. Där jag också ska trycka in ett möte med psykologen, lägenhetstitt på min nuvarande lägenhet samt introduktion på nya praktikplatsen!! Herre guu. Känner bara för att lägga mig ner och gråta. Men det finns inte ens tid för det!! Sen sist men absolut inte minst. Själva flytten!!

*Orkeslös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0