"Hallå flatorna."

Visst jag kanske överreagerar. Det kanske inte var så himla farligt. Men jäkligt konstigt var det i alla fall. När jag och Annika kom ut från porten så kom gubbjäveln gåendes, så ropade han: Hallå flatorna. Liksom vilken normal person skulle säga så?! Vill man hälsa så kan man väl göra det på ett lite mer civiliserat sätt. Inte ropar man något som kan ses som ett skällsord. Nej han måste ha något ordentligt fel i sin skalle. Önskade verkligen att jag skulle mött honom i trappen så skulle jag ha frågat vad fan han håller på med. För jag vågar inte gå upp och plinga på hos honom. Kan inte personer som har problem med andra bara hålla det inom sig, man behöver inte gå runt och säga sånadär saker.
Han är bara en elak gubbe. Ska inte ens ödsla min tid på honom.
Jag slår vad om att varje gång han har bankat i golvet så har det bara varit för att han vill jävlas med mig, för han är väl homofob. Han är väl en sån där äcklig människa som tror att kuken är den största delen av universum, och att alla ska hylla den.

Han kan bara ta sig i röven!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kanske bara ville vara öppensinnad och visa att han fattade läget?

2008-05-27 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0