Fredag.

Det känns absolut inte som fredag idag. För min dag och kväll kommer mest bestå av packning och städning. Är sjukt sugen på att festa loss. MEN jag är så duktig nu med att äta nyttigt. Har på de här två veckorna lyckats gå ner 2.8 kg. Så jag har bara 1 kg kvar att gå ner till den 14:e juni. Så då har jag nått mitt första delmål. Så det känns bra som fan! Jag har i princip bara ändrat mina matvanor, jag har inte motionerat något mer än vanligt. Så nu ska jag lägga i högsta växeln och börja med motionen också. Tänkte ta mig en joggingtur lite senare idag.
Men nog pratat om vikt. Det är kanske inte så kul att läsa om.
Har några frågetecken ang. flytten. För Marre kan inte köra den 1:a, och det vore egentligen bra att ta det den dagen eftersom jag då har hela dagen ledig. Annars så har jag ju praktik den 2:a. Men jag kaaaanske kan fråga om jag får vara ledig den dagen. Det borde ju gå liksom. Men får se. Borde nog ringa och hyra flyttbil snart. Känns som att jag kommer sega med allt så blir det kaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0