Första flytten.

Idag blev det först ut till Birsta. Skulle kolla på lite saker som ska köpas fråb IKEA, men just det jag ville ha fanns inte. Så då blev jag lite sur. Så då gick vi runt och kollade på lite nya kläder. Jag hittade inte ett skvatt, men Annika hittade en klänning. Så jag köpte den till henne! Sen köpta jag Bonaqua med smak av persika. God!
Sen fick vi skjuts hem till Annika av Annikas svägerska. Så då plockade vi och fixa i hennes rum. Tog bilen hem till mig och hämtade det sista härifrån. Så nu är det bara mina saker kvar här. Jag måste börja städa. För Maria på nordeken ringde mig förut och sa att en kille ska kolla på min lägenhet på måndag kl. 9. Paaaanik.
Fixa, fixa, fixa.
Först ska jag äta lite. Sen så ska jag börja så smått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0