Flyttpackning.

Huah. Orkar inte flytta för allt förarbete är så himla jobbigt. Speciellt idag har jag ingen ork för det. För jag sov knappt i natt pga mensvärk, och den håller i sig fortfarande. Så det enda jag fått gjort idag är att jag har plockat fram alla kartonger som var under sängen. Så i sovrummet är det inte så mycket mer som ska göras. Vet inte riktigt hur jag ska gå vidare nu. För en del saker kan jag ju inte packa ner än. Som kläder och en del saker i köket. Sen vet jag inte vilken av hyllorna som jag ev. ska sälja så kan inte plocka i sär dem heller.
Har i alla fall skrivit i en bokningsformulär ang. förråd i stan. Så jag hoppas jag får svar på det ganska snart. Så behöver jag inte oroa mig sen. För lyckas jag få ett förråd kommer jag kunna få bort ganska mycket grejer och ha dem där i stället. För i min lägenhet för de definitivt inte plats.
Sitter och har lite planer för min uteplats också. Eller det är ingen uteplats just nu. Men det kanske man skulle kunna ändra på och fixa lite. Om man får det förstås. Blev påmind om att jag måste fråga om man får grilla utanför lägenheten också. Så det ska jag prata med Tommy om. Och om uteplatsen. Sen är det massa frågor angående det där med internet som jag inte vet vart jag ska vända mig.. Men det löser sig väl med tiden. Får nog låna Annikas mobila internet så då blir jag lugn. Sen är väl inte tv-frågan löst rktigt än heller. Om jag ska ha tv eller inte. Och kanske den största frågan av allt, ska jag sälja min älskade lilla Lisen? Hon är sötast och goast i världen. Men jag kommer inte kunna ha henne i lägenheten. Buren får inte plats. Samt att jag glömmer bort att släppa ut henne och gosa med henne. Så hon skulle behöva mer uppmärksamhet. Kanske skulle testa att lägga ut henne på blocket och se om jag får några svar.
Har ev. fått ett nytt hund-J nu. Så det känns bra. Får se hur det blir med det. Hoppas ju verkligen.

Nu borde jag göra nån nytta, men vet inte om jag har ork med den här jäkla värken..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0