Det hänger på håret.

Jag skulle verkligen gå och lägga mig i tid. Var på väg till sängen när jag tittade mig i spegeln och tänkte att jag skulle klippa mig lite. Men sen så kom jag på att jag skulle lägga i blekning i min lugg. Eftersom den blivit lite missfärgad. Tänkte att det tar ju ändå bara 45 minuter. Och det var ändå Xena på tv som jag kunde glo på. Men sen så blev det ju att jag fixade lite mer med håret. Så nu har jag fixat med det i två timmar. Måste stanna vaken ännu en timme. Så det blir nog inte så mycket sovande för mig. Funderar på att skippa tvättiden klockan 7. Kommer inte orka med den. Har lite idéer på hur mitt hår ska se ut. Så ska nog köpa hårfärg sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0