Deceiver of fools.

Nu har jag varit nere på ICA och handlat lite inför ikväll. Köpte en jäkligt dyr yoghurt. 30 spänn kostade den, men satan i gatan vad god den är. Den ser ut som äkta vaniljglass gör, med såna små svarta prickar. Så det är verkligen äkta vaniljyoghurt. Hur god som helst! Så av den ska det göras smooties ikväll. Blir sallad och fruktsallad också. Så nu sitter jag bara och väntar på att Totte ska komma hit, för jag börjar bli ganska hungrig.
Sen får vi se vad vi hittar på ikväll, blir nog film som sagt.

Föresten så har inte alltid mina rubriker något med innehållet i inlägget att göra. Brukar sitta och lyssna på musik så ploppar det upp någon bra mening som jag använder som rubrik. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0