Cloud nine.

Idag blev det att jag sov ganska länge. Klev väl upp runt 12. Inge bra. Drömde så konstigt i natt. Ibland vill man verkligen ha en förklaring på det man drömmer. Jag kopplar ofta mina drömmar till något som hänt under dagen. I natt drömde jag att jag skulle åka på någon resa med tåg. Men så stod jag vid en busshållsplats i stället. Och där gick ju inte tåget förbi, så jag missade det. Sen så mötte jag någon snäll kille som jag pratade med. Helt plötsligt kom massa folk fram som demonstrerade mot och för något. Jag gick med de som demonstrerade FÖR men jag vet inte riktigt vad det handlade om. Så gick vi runt i skogen. Efter ett tag så ramlade alla ner i någon slags damm och jag hade min systemkamera runt halsen så den blev helt blöt. Fick panik och sprang upp. Sen kom Annika och skulle leka snille genom att ta isär kameran så den kunde torka. Vet inte om det gick så bra. Konstig dröm var det i alla fall. Massa blandade känslor. Ensamhet, rädsla, övergiven, ilska.
 Det ser fortfarande ut som ett bombnedslag här hemma. Har verkligen inte kommit någonstans med packningen. Vill bara kickstarta mig själv. Men det är så svårt att veta vart tusan man ska börja. Det är nog dags att boka en flyttbil snart också, måste bara försäkra mig om att någon kommer kunna köra. Ska väl fråga Marre igen så får hon bekräfta om hon kan då eller inte. Annars så står jag lite på noll igen. Eller ja, det finns alltid reservplaner.
Hade tänkt lämna steppern idag, men insåg att den är så tung och jobbig. Så tänkte fråga om Annika kunde hjälpa mig med den. Men nej, nu kom jag precis på att det är lättare att bara ta den i flyttbilen sen. Så kan man lämna den direkt hemma hos Johanna. Ja så gör jag. Blir förvirrad på mig själv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0