Children of steel.

Så var det natt igen då. Dagen har varit bra.
Sov lite för länge imorse. Sen umgicks jag med Annika till kl. 16 då hon skulle ta bussen in till stan. Sen vid 17:45 kom Totte hit. Så fixade vi i ordning varsin sallad. Kollade på Las vegas. Sen ett underbart avsnitt av CSI/Brottskod försvunnen. Det var ett inbakat avsnitt av båda serierna liksom. Efter det slog jag över till tvåan. Då visades Alla älskar Alice. Så då kollade vi på den. Tyckte mest att det var jobbig faktiskt. Juste. Totte åt fruktsallad också, och jag drack en smootie och åt en banan. Smootien blev god, men väldigt tjock i konsistensen, även fast jag hade i massa mjölk. Mysko må jag säga.
Så nu har jag precis bäddat åt henne på soffan. Dags att sova snart alltså.
Imorgon måste jag verkligen börja ta tag i flyttstädningen, eller förresten, så ska jag umgås med Annika. Fast hon kommer inte förrän på eftermiddagen så kanske hinner med lite grann innan.
Sen nästa vecka blir det att sätta igång för fullt! För den 28:e börjar praktiken. Så vill gärna bli klar med det mesta
innan dess.

(Min smootie, som dock kanske inte ser så god ut på bilden. Men den var väldigt god som sagt.)

233655-126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0