Buddha.

Blev inte så mycket skrivande igår. Hade fullt upp med hunden. Har hand om henne den här helgen också. Och igår var hon väldigt besvärlig. Så jag fick gå in i sovrummet och vänta där inne tills hon hade lagt sig ner och lugnat sig. Annars så har det väl gått hyffsat bra.
Annika kom hem från Sthlm igår. Hon hade med sig en liten present till mig. En buddha! Jag blev jätteglad för jag har ju tänkt köpa en sån. Hon är så snäll och söt som tänker på mig. *überglad*
Idag och ikväll blir det nog rätt lugnt. Har som sagt Queen här. Så blir väl nån långpromenad sen. Så hon blir av med lite överskottsenergi.
Sen blir det väl mys med Annika när hon slutat jobbet. Kanske lite ostbollar? (a)
Nä, nu ska jag planera lite för maj. Hur mycket pengar som får spenderas, och på vad.

(Min fina buddha!)

233655-117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0