Behind an empty face. 'Cause this is just a game.

It's a beautiful lie..

Ja hörrni, det blev inte alls mycket gjort idag. Har packat en låda och fixat lite i förrådet. Men det blir nog enklare att packa och fixa när Annikas grejer är borta. Ska hjälpa henne på torsdag. Först köra alla hennes grejer hem till Torrsjö. Sen ska vi fixa där. Så hon får det trevligt där eftersom hon ska bo där hela sommaren.
Jag börjar bäva lite inför våren, när hon ska vara i Afrika 2-3 månader. Det kommer kännas ganska ensamt för mig. Men jag kan inte hålla henne kvar här för min skull. Nej alla måste följa sina drömmar. Jag ska försöka finna min dröm också och följa den.

I'm going under. I'm fallin' forever.

Imorgon ska jag ta tag i en del av mitt mina drömmar i alla fall. Innan det är försent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0