You duct-taped my heart back together.

Borde verkligen gå och lägga mig. Men känner inte alls någon lust att sova. Vill bara sitta här hela natten. Fast det kan jag inte göra. För jag ska åka till Lisa om ca 11 timmar. Så borde verkligen gå och lägga mig.
Har precis kollat på The L word. Följer det som en galning. Kommer bli jätteledsen när jag sett alla avsnitt av säsong 5. Har hittat en ny grupp som jag gillar jättemycket också. Freezepop heter de. Låter som någon blandning mellan indie och synth-musik ungefär. Skitbra, verkligen. Så sitter och chillar till deras låtar.
Nä. Sova vore en bra idé. Måste upp i tid imorgon så jag kan städa lite också.


(Ibland får ni stå ut med dessa bilder. Måste ju säga att min bild på en gräddfilsförpackning blev lite bättre. Men vanliga bilder kommer så fort jag får lite inspo att använda min kamera.)
image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0