We're all we got in this world.

Jaha. Vet inte vad jag ska sammanfatta helgen med. Den var väl okej. Men blev lite för mycket alkohol stundtals. Sånt som händer antar jag. Det är bara att gå vidare och lära sig av sina misstag. Måste be om ursäkt för vissa smått underliga sms som jag skickade till folk. Jag kan vara normal jag lovar!
På onsdag ska jag i alla fall åka till Vingåker. Känns som att det kommer bli som en liten semester. För nu känns det som att det varit rätt mycket. Så ska hem dit och bara ta det lugnt och ha det trevligt med familjen. Får väl se om jag bestämmer mig för att träffa någon kompis under min vistelse. Ska i alla fall inte festa något. Det får vara bra för ett tag framöver nu.

(Bild från i lördags.)

233655-60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0