Ta mig till solen.

Ibland känns det som att jag inte riktigt lever livet. Som att jag begränsar mig själv så himla mycket. Jag blir så förvirrad i mina känslor och vardag. Det är som att jag ibland bara inbillar mig att saker och ting ska vara på ett visst sätt. Jag får verkligen panik över att tänka att livet kanske ska se ut såhär nu för alltid. Det är ju min värsta mardröm. Visst vet jag väl att det kommer ändras på en del plan. Men det finns vissa saker som kanske bara kommer fastna i gamla hjulspår hela tiden. Det om något är skrämmande. Jag vill inte bli den där tråkiga som fastnade i saker och ting för att de är bekväma och för att jag inte vågar med en förändring. Ibland funderar jag på om jag kanske bara borde vända livet upp och ner. Verkligen bara slänga bort allt jag har och byta ut det mot något nytt. Nu menar jag inte "kasta soffan", utan mer livs- och känslomässigt. Liksom, bara försvinn! Samtidigt så är allt bara så bekvämt just nu. Det är Mitt liv. Har ingen aning, och det gör mig ännu mer förvirrad och rädd.

Kommentarer
Postat av: LindaBredell.

Du kan ju börjar man att sluta leka "mamma" så man slipper bli så arg och irriterad på dig hela tiden.. :P

2008-03-26 @ 11:46:38
URL: http://lindabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0