Rädda hopptornet i Nolbybacken!

Ve och fasa. Fick precis ett sms från Linn om att hopptornet kommer rivas! Jag blev seriöst jätteledsen. Det är en helt underbar plats för en picknick. Så jag vill inte att de ska riva ner det. Visserligen förstår jag väl att det är för att det är en säkerhetsrisk. När som helst kan ju tornet rasa av sig själv. Och då vill man inte vara där uppe. Så jag förstår, men jag blir sorgsen. Hade de inte bara kunnat lagt ner lite pengar på att rusta upp det i stället? Men aa. Allt håller inte så som man skulle önskat..
Och jag sitter fortfarande här. Jag skulle ju fixa och dona. Var inne på inredning.com. Så nu har jag fått lite mer inredningsidéer. Tyvärr blir det nog för dyrt med sånt fusk-kakel. Kostar ca 120:- för 6 stycken. och jag behöver 40! Inte värt det. Speciellt inte om jag i höst ändå ska flytta. Men några idéer på inredning till sovrummet har jag i alla fall. Och det blir kanske inte överdrivet dyrt, så det ska jag fixa lite med idag i fall jag hittar det jag ska köpa på stan. Fan min budget om 500 spänn kommer ju spricka rätt totalt.
Nä, nu får det vara bra. Ska fixa i ordning mig nu och käka lite frukost.

Kommentarer
Postat av: Linn

Det kostar typ 300 000 att rusta upp hopptornet, och det
finns ändå ingen snö, plus att det ligger en fotbollsplan nedanför... Det stog också i tidningen.

2008-03-13 @ 18:01:16
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0