Påsk och andra trevligheter.

Var nog några dagar sen jag skrev här senast. Kommer inte ihåg vilken dag. Men påsken har varit trevlig i alla fall. Har umgåts med familjen och så. Igår spelade jag och Sofie kort och Geni. Sen så sjöng vi Sing star, hon jag och Linda. Det var kul, men man får så ont i halsen efter ett tag. Jag stod över drinkarna igår i alla fall. Ska försöka gå den nyktra linjen nu ett tag. I alla fall tills jag fått tillbaka Min kropp så som den en gång var. Några kilon lättare. Får se hur det går med det. Ska försöka hinna med att köra lite på Orbi-teck:en idag. Är en del godis som måste falla från kroppen.
Är ganska tråkig så har inte så myket att skriva här. Kanske blir mer sen ikväll.

(Söta björnar fick jag i mitt påskägg. Så bilden tillägnar jag en viss person som älskar dem lika mycket som mig. Haha.)

233655-69

Kommentarer
Postat av: Linn

Du som alltid tycker att jag är så barnslig och mammig! Jag fick inget påskägg igår!

2008-03-23 @ 13:58:27
URL: http://linnslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0