Nya sociala höjder.

Vet inte om det är kläderna eller vad fan det är. Nej kläderna är det inte. Men jag har fått värsta hetsen och vill umgås med massa folk. Har bestämt med Tessan att vi ska ses nått framöver. Hon ska ha inflyttningsfest och så som jag är bjuden till. Sen så har jag och Amina bestämt att vi ska ses nått också. Känns väldigt bra att veta att jag har vänner här uppe. Ska ju träffa Totte på måndag också. Sen ska jag försöka åka upp til Härnösand och träffa Tova 14:e eller 15:e om hon kan. Får se. Känner mig väldigt glad just nu.
Funderar över det där som Anna-Karin sa också. Att lämna in en CV på hennes jobb. Visst det kanske inte riktigt är min grej. Jobba på en resebyrå liksom. Men man ska ta livet som en utmaning. Testa nya saker och pusha sig själv. Jag tror själv att jag skulle klara det om jag verkligen ville. Men det är ju det där med piercingen som var problemet då. Så måste hitta ett mer diskret läppsmycke i så fall. Ska nog inte vara så himla svårt. Ska fundera lite över detta ett tag innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra.
Jag trivs verkligen här uppe i Sundsvall. Trivs med mig själv och med människorna.
Jag vet inte varför men nu bara känner jag mig jättedriven till att börja träna och känna mig glad på det planet också. Ska nog kolla upp lite alternativ och kanske betala för nå gymkort eller annan aktivitet. Allt är bara bra, bra, bra! Längtar till fredag. Då ska jag åka till Monika och Daniel. Ha det trevligt.
Aaaah.
Sova nu.

(Leker med lite eld och ser ut som ett offer som vanligt, men det bjuder jag på.)

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0