Kom in i min bubbla.

Dags för en uppdatering här tror jag.
I förrgår träffade jag Totte på stan. Vi strosade runt lite. Sen gick vi till "Hemmakväll" och hyrde tre filmer; Dumplings, The nun och Fingersmith. Efter det tog vi bussen hem till henne. Vi lagade mat. Eller vi och vi. Hon lagade mat. Blev en riktigt god middag. Sen kollade vi på film hel kvällen. Fingersmith var lång, men väldigt bra och tänkvärd. Handlade om 1800-talets England. Ja låter tråkigt jag vet. Men den visade sig vara kanon. Dumplings var riktigt äcklig. Handlade om en som ville föryngra sitt utseende. Och hon gjorde det genom att äta 5 månaders människofoster. Hur snuskigt som helst. Fick verkligen rysningar. The nun var väl bra. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. En nuna som dödade i spökform. 
Igår spenderade jag och Totte i princip hela dagen i sängen. Glodde på tv och sånt. Men en långpromenad hann vi med också. 
idag träffade jag min psykolog. Blev ett lite extra långt samtal. Mycket skratt. Tycker det är så underbart att prata med henne. Känner mig så glad varje gång jag går därifrån. Idag pratade vi om jobb och hur min familj och andra i min omgivning har reagerat på att jag är flata. Egentligen skulle detta varit min sista gång. Men jag ska få fortsätta träffa henne. Kanon!
Imorgon ska jag umgås med ex-"svärmor". Ska bli riktigt trevligt!
Livet lunkar på rätt bra faktiskt. Har saker att göra om dagarna och jag mår väldigt bra!

(Jag och Totte fotade lite i förrgår.)

233655-54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0