Hemma igen.

Nu har jag lämnat de mörka skogarna och återvänt hem. I det stora hela så var det en trevlig vistelse. Lite mycket prat om sex kanske.
Sitter just nu och planerar min ekonomi. Har ca 500 spänn kvar denna månad. Och då har jag en del utgifter. Vet inte riktigt hur jag ska klara detta. Får se till att vara lite smart. Det värsta är att jag nog ska festa både fredag och lördag. Men har 3 cider i kylen, så tänkte att på fredag så behöver jag ju bara köpa lite billigt vin. Så är den dagen kirrad. Och jag KANSKE kan vara nykter på lördag. Leka duktig flicka.
Har fan inte något vettigt alls att säga just nu. Funderar på att städa lite grann. Det kan behövas.
Fan, kom precis på att jag ska bowla eller gå på bio imorgon. Vet inte om jag har råd med det..
Det är jobbigt att vara ett jäkla soc.fall.
Men jag är lycklig, och det är huvudsaken.
 
(Lite kass bild. Men glömde batterier till digitalkameran, så detta var den enda bilden jag tog i helgen. En mobilbild på Tilde.)

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0