En evighet, en kort sekund.

Det blev en bra kväll och natt igår. Först så fixade vi i ordning oss hemma hos mig, jag och Annika. Hon fixade ögonskugga på mig. Och Sofie hjälpte mig med klädvalet. Jag tog en jäkla tid på mig att bli klar. Men tillslut åkte vi och hämtade Simone. Så åkte vi till Skönsmon för att förfesta hemma hos Merja. Hemma hos henne var det lite folk. Kommer inte ihåg vad de hette. För det var mest bara jag, Annika, Simone, Merja och Marina som spenderade kvällen tillsammans. Vi drack och pratade hemma hos Merja. På något konstigt vis blev klockan halv 12. Så då tog vi en taxi ner till stan. När vi kom ner till stan så ställde vi oss i kön till Oscar. Fick stå ganska länge. När vi väl kom in så satte vi och ner och snackade lite. Sen köpte Annika en drink till mig. Rosa pantern hette den. Skitgoo. Sen är det lite suddigt faktiskt. Men fick en shot av någon kille. Fast lite för stark för mig att shota bara. Så fick ta några klunkar. Sen så gick jag ner på dansgolvet ett tag. Dansade runt och kollade om det var några jag kände där. Såg Tessan. Så gled över dansgolvet och över till henne. (Hm det där lät lite kul.) Pratade med henne ett tag. Bytte nummer och så. Så vi ska väl ses något framöver. Kul, kul. Sen så vet jag inte riktigt. Klockan blev kvart i 2 och jag och Annika skulle hämta ut våra jackor för att åka hem. Vid garderoben mötte vi Malin och hennes "Fru". Ska väl försöka träffa henne nykter någon dag. Sen kom vi ut. Och efter ett tag kom Simone också. Något onykter. Stackaren mådde inte så bra. Eller hade inte mått så bra. Vi gick en sväng till Koppers eller BK (?) som det heter nu. Där träffade vi Emma och någon mer. Efter ett tag så gick vi ner till navet där mamma kom oc hämtade oss. Vi skjutsade hem Simone sen körde vi hem Annika till urskogen. Men ja. Jag tycker det blev en lyckad kväll även fast det kändes som att den bara försvann lite för snabbt. Blir kanske Open mind nästa gång också. Nu ska jag chilla lite. Kanske fixa i ordning mig. Sen blir det ett resturang-besök för mig och familjen.

(Bild på när jag blev i ordning fixad igårkväll.)

233655-51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0