Du är den finaste jag mött.

(Ja, jag måste nästan alltid ha en låt som rubrik. Gillar't).
Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Men har inte suttit vid datorn så mycket de senaste dagarna. Få se, i onsdags så kom jag hem. Tror att jag uppdaterade i bloggen då. Men är lite osäker. Då hittade jag väl inte på så värst mycket. Men igår var jag i Birsta med Annika. Hon skulle köpa lite grejer, medan jag bara köpte ett sånt "register" som man kan sätta i pärmar. Dags att ha ordning på räkningarna, banne mig! Patrik Isaksson var där och sjöng. För det var tydligen "nyöppning" för nu är hela Birsta city klart. Men vi lyssnade väl på två låtar kanske. Sen gick vi vidare. Kom hem och käkade lite och kollade på Du är vad du äter. Nu är det skärpning som gäller. Tre dagar har jag än så länge varit duktig. Ätit frukost, lunch och middag. Och idag blev det en promenad på 1 timme och 10 minuter.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Blir nog en ganska tråkig dag om jag inte lyckas hitta på något. Men en promenad ska jag väl se till att ta i alla fall. Ska skicka ett sms nu och fråga om Totte vill hänga på.

Roligare än så är jag inte idag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0