Bloggar från urskogen.

Nu sitter man då mitt i skogen. Tog med mig datorn hit så jag ska kunna hålla mig lite uppdaterad om vad som händer bakom skogen. Är hemma hos Monika och Daniel nu. Har inte träffat Monika på ca 8 månader, så var på tiden att jag åkte iväg för att hälsa på henne. Just nu jobbar både hon och Daniel,så jag sitter ensam i skogen. Men de kommer hem senare ikväll.Så jag får roa mig själv, men det ska nog gå bra.
Igår åt jag lunch med Lisa. Det var trevligt. Vi satt och pratade i flera timmar om allt mellan himmel och jord. Kändes lite konstigt att vara i deras hus. Se Linns rum igen och så. Bilderna på mig och henne var fortfarande kvar på väggen. Så kände mig lite illa till mods. Känslorna liksom flög igenom mig igen för en stund. Men aa, man vänjer sig ju med tiden. Jag och Lisa ska försöka träffas lite oftare nu. Har saknat henne jättemycket! Ett tag var ju deras hem som mitt andra hem. Jag var där jämt. Har saknat det. Det är liksom som att en del av mig försvunnit lite. Men det ska det bli ändring på.
Nu ska jag väl kolla lite på en gammal säsong av Top model. Skriver mer senare.

Caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0