Bloggar från urskogen, 2.

Nu har Monika och Daniel kommit hem i alla fall. Jag somnade på soffan två timmar. Blev lite chockad när de helt plötsligt bara var hemma. Jag blev helt yrvaken och glömde vart jag var någonstans.
Klev ju upp vid 4 imorse. Missade nästan bussen då. Höll på att få panik. Fick springa lite. Men ja, jag kom fram i alla fall. När jag kom fram till Falköping så köpte jag cider på systemet och Monika köpte kondomer på apoteket. Tyckte det var något komiskt. Även att det var en lapp på apoteket där det stod "Ta denna att suga på" (eller något liknande). Då blev det lite garv.

Vi är nog trötta allihopa just nu. Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig nu på en gång! Men det ska jag väl inte göra.

Antar att Annika reda har somnat. Sms:ade henne vid 5. Men hon svarade inte. Så hon sov nog redan då.


Skriver mer sen, eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0