Bingolott.

Spelar lite bingolotto med mamma och pappa. Kanske är en tönt. Men det säger ni inte när jag vinner flera miljoner. Hm. As if liksom. Mår illa. Har ätit för mycket idag. Imorgon börjar "det nya livet". Hoppas jag ska bli duktig. Ska väl åka till Marcus imorgon. Var längesen jag träffade honom, så det ska nog bli trevligt. Sen har jag inte så lång tid kvar med familjen. Åker upp igen tidigt på onsdag, ska bli ganska skönt att komma tillbaka till verkligheten. Längtar till den 31:a då ska jag få veta lite mer om min närmsta framtid, och förhoppningsvis får jag veta lite om hur sommaren ser ut. Så ska jag boka 10-dagars till Pride och så. Känns som att sommaren är väldigt nära. Snart är det höst. Och då måste jag ha kommit på vad jag vill göra. Förhoppningsvis kommer jag in ppå butiksutb. så då behöver jag inte tänka på ett år i alla fall. Hoppas att allt löser sig.

(BiiiingooLooottooo.)

233655-70

Kommentarer
Postat av: Jessica

Bingolotto kan va kul :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-23 @ 22:36:07
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Victoria

Undrade bara om du kunde ta dig tiden och besvara min fråga om hur det är att bli dumpad? :)

Om du inte orkar, så förstår jag ;p

2008-03-23 @ 22:37:28
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Elin

Nej men Bingolotto är inte töntigt. Det är coolt.

2008-03-23 @ 22:38:58
URL: http://sjunnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0