All of my memories.

Jaha. Mår inte sådär jätteprima idag faktiskt. Åkte upp till Härnösand igårkväll. Träffade Tova och ett gäng trevliga människor. Orkar inte skriva så ingående om kvällen. Men var först förfest hos Tina som fyllde år. Sen drog vi till krogen. Vi få som kom in där. Många som var på förfesten var ju runt 17 år. Och jag kände mig riktigt gammal studtals. Som när folk frågade vad jag gick. Och jag fick säga att jag gick ur gymnasiet för två år sen. Haha. Sen så trodde en kille att jag var 16. Kändes ju mindre bra. Eller det beror väl på hur man ser det. Var i alla fall en trevlig kväll. Fick skjuts hem till Kvissle från Härnösand. Riktigt snällt av Jönsson.
Just nu sitter jag och begrundar mina synder. Synder och synder vet jag inte. Men begrundar livet lite grann. Har en del att tänka på idag.
Sitter och tänker tillbaka på hur livet var förut. Saknar allt och alla. Finns så många människor jag gått miste om.
Sitter och tänker på min lilla bebis. Eller inte min, men min guddotter. Jag har bara träffat henne en gång. Och snart blir hon 9 månader.
Vill verkligen bara hem till Vingåker just nu. Hem till familjen och tryggheten!

(Beeeebis!)

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0