All I ever wanted was Yoou.

Hatar när man hittar bilder på sig själv som man inte har en blekaste aning om när de är tagna. Kollade Tottes bilddagbok. Insåg att jag fan måste varit full när vi åkte bussen från Kajsa till stan. Insåg nu att jag faktiskt inte har nått minne från att vi satte oss på bussen. Kommer bara ihåg att vi kom till Irish och att jag drack en rosa pantern. Allt annat är ganska suddigt. Fast kommer ju ihåg från sen när jag kom hem. Aja. Var ett tag sen nu. Och har bestämt mig för att inte dricka förrän valborg. Usch, låter så extremt fjortis. Men snälla döm mig inte för det.
Idag har jag fotat en del. Försöker lära mig inställningarna. Sen så har jag packat och ätit glass med chokladsås och bananer. Riktigt gott.
Åker hem till Sundsvall imorgon igen, om jag inte sagt det innan. Så nu ska jag tillbaka till livet igen.
På måndag ska jag på möte på Minerva. Får se vad de säger om praktiken. Och sedan på onsdag ska jag träffa min psykolog. Var längesen nu, så jag ser fram emot det.
Nu ska jag och Sofie spela lite spel. Sen är det sängen som gäller för mig.

(Fotade en fisk.)

image71


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0