30 minuter av dig och mig.

Rubrikerna på mina blogginlägg har ibland inget alls att göra med  det jag ska skriva, som denna gång t.ex.
Sitter och funderar lite över dagen. Ska försöka städa hela lägenheten idag så jag slipper tänka på det sen. För nu är det inte så många dagar kvar tills jag åker hem till Vingåker för att vara där en vecka.
Men jag ska hinna med en runda på stan idag också. Ska köpa vin till imorgon, kanske något på Gina tricot, lite grejer på HM som Sofie gett mig i uppdrag att köpa. Sen så ska jag gå till Clas Ohlson för att se om de har sånt där man kan klistra fast på kaklet i köket så det blir lite annorlunda. Hade tänkt köpa något svartvitt. Är så trött på köket just nu. Funderar nästan på att måla om skåpluckorna också. Men får se. Bara att ändra kaklet kanske ger köket ett helt nytt liv.
Får se om jag träffar Linn en sväng på stan också. Så hon kan få sina grejer som legat hos mig väldigt länge nu.
Snöar och är allmänt fult väder ute just nu. Har inte någon speciell lust att ta mig ut. Men måste man så måste man liksom.

(Såhär ser det ut i mitt kök just nu. Får se om det blir en förändring sen.)

233655-58


Kommentarer
Postat av: daniela

det ser iallafall väldigt städat ut =)

2008-03-13 @ 11:20:44
URL: http://daniela2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0