Vingåker.

Idag bar det av söder ut. Klev upp 5 på morgonen. Fick panik när jag insåg att bussen var försenad. Men jag kom i tid till tåget i alla fall. Hade tagit en åksjuketablett, så jag somnade på tåget och sov i princip hela vägen. Jätteskönt! Helt plötsligt var jag framme i Sthlm liksom. Jag älskar Sthlm! Om jag ska flytta från Sundsvall någon gång så skulle jag definitivt kunna tänka mig att bo där. Vid 12 kom jag fram till Vingåker. Det blev smörgåstårta. Mycket gott! Dagen har mest varit väldigt lugn. Jag ska duscha snart och klippa håret lite grann, så jag inte ser helt skabbig ut.
Fick ett värdebevis från SJ idag på 258 kr pga en försening jag råkade ut för förra gången jag åkte till Vingåker. Väldigt bra. För jag ska antagligen åka tåg mer i sommar.
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem. Blir att umgås med henne ikväll eftersom Linda och Sofie inte är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0