Vi var födda för något mer, något större.

Är så sjuk att jag snart lägger mig ner på marken och gråter. Det gör verkligen ONT i min hals. Så det blev inte att åka till Erikshjälpen idag. Jag kunde knappt ta mig upp ur sängen imorse.
Vaknade med ett ryck nu innan 12. Det knackade på dörren och jag blev verkligen jätterädd! Så stod Linn där utanför. Inget sms hade hon skickat innan heller. Hm.. Så hur skulle jag kunna veta att hon skulle komma då. I alla fall så fick hon nyckeln till min lägenhet så hon kan ta hand om beebis i helgen. Känns bra. För vill inte gärna lämna henne fredag till måndag helt själv. Då kommer hon svälta ihjäl! Ska ta fram selen också i fall hon vill gå ut med henne lite så beebis får känna lite gräs under tassarna. Mys!
Fuck! Nu hostade jag som fan! Så nu försvann rösten. Hooo, hoo kan någon höra mig? Crap!
Det blir inga studentmottagningar ikväll i alla fall. Jag orkar verkligen inte. Annika kommer hit ikväll så ska vi typ frossa eller nått. Det får man när man är sjuk. Så det så! Men det ä dyrt här.. Så kanske bara ska ta en sväng till en billigare affär eller nått. OM jag orkar.
Jag har sån jäkla lust att dricka cube! Ja inte nu alltså. Men funderar på om jag ska åka någonstans och köpa det. Finns ju tyvärr inte i Sundsvall. Men det finns i Härnösand. Så jag får väl åka dit och köpa några. Skulle vara trevligt och gott att dricka nån sån på midsommar. OM jag nu har någonstans att äta middag. Annars får jag sitta här i min ensamhet. Festandet kan jag gärna hoppa över. Men en middag och gemenskap skulle vara ganska trevligt.. En vecka kvar dock, så jag hinner nog fixa in mig hos någon.
Nu ska jag nog duscha. Jag luktar förkyldning och svett. Fin kombo va? Usch..



"Hon vill gärna tro att du kommit hit för att stanna
Hon vill gärna tro att du är den du utger dig för
Hon lyssnar till dig, du är varm och förtrolig
Hon lyssnar till dig och vill gärna tro allt hon hör

Men hon tror att det som har makten att föra oss samman
rimmligen också har makten att dra oss isär
Hon tror att allt som kan byggas också en gång ska raseras
ändå håller hon om dig så ömt varje gång du är där

För hon vill bli förd bakom ljuset
Hon vill ha kyssar och smek

Hon säger: Ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug som om allt var en lek"

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag skickade faktiskt ett sms, men det kan ha varit så att jag hade fullt i inkorgen, och då skickas ju inte mina sms... Men oftast så blir det att jag bara skriver mitt sms, och trycker på skicka. Så kollar jag inte om det blir skickat, utan bara antar att det kommer iväg.. .Så jag skickade det, men ändå inte ;)



Men det gick ju bra ändå, jag fick ju nyckeln, och jag har ju sett dig sjuk förr i mina dagar. =P

2008-06-12 @ 22:51:17
URL: http://linnslins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0