The happening.

Yes. Gårdagen blev riktigt bra. Träffade Maria på mc donalds vid 16:30. Jag käkade lite. Sen mötte vi Annika som skulle ha min hemnyckel. Efter det tog vi en sväng förbi rfsl. För jag ville veta lite info ang. nästa fredag då jag ska stå och dela ut kondomer. När jag fått veta det jag ville, så drog vi till bion för att se The happening. Måste säga att det var en riktigt bra film! Den kändes så verklig, som att det där hade kunnat hända på riktigt. Inget overkligt över den. Kanske några scener som hade kunnat vara bättre rent tekniskt. Men annars kanon! Faktiskt en film som är ett måste att se. Efter filmen gick vi till Down town och spelade biljard. Självklart så vann ju mästarinnan själv. Nämligen jag. Sen åkte jag hem där Annika mötte mig. Vi pratade. Men bestämde oss efter ett tag att vi var hungriga, så vi drog till mc donalds. IGEN för min del. Åt oss mätta. Köpte lite choklad på macken. For hem. Kollade på Tila Tequila. Somnade.

Idag var jag på praktiken mellan 11:30-14:30. Sen drog jag till City gross och handlade mig lite middag.
Nu sitter jag här hemma och funderar på om jag kanske skulle börja ta tag i städningen. Kommer ju en del folk hit imorgon när jag har fest. Så vore ju bra om det såg hyfsat ut här. Men det ska nog ordna sig. Är inte speciellt stökigt egentligen. Bara lite småsaker som måste fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0