Så sjuk så.

Jag mår inte alls bra. Ingen ro eller vila får jag heller. Gårdagen var helt fullspäckad. Åkte hem till Totte på kvällen. Svullade en massor och tittade på Den gröna milen. Fy tusan vad bra den filmen är! Sen så imorse gick jag från henne ner till stan i denna enorma hetta. Tog bussen hem till mig. Så nu har jag packat lite grejer för om typ 45 minuter ska jag dra till Kvissle. För jag har lovat Annika att träffa henne på dyket med en picknickkorg. Känner mig inte alls pepp. Är förkyld som fan och huvudet bara snurrar.
Imorgon börjar praktiken igen. Som sagt, ingen ro eller vila.
Måndag: Praktik. Åka ut till IKEA och köpa ett till ben till barbordet.
Tisdag: Praktik. Tvätta.
Onsdag: Praktik.
Torsdag: Praktik. Se när Hedbergska går ut. Två studentmottagningar.
Fredag: Kliva upp 5 på morgonen för att ta tåget mot Vingåker. Fira Sofie som gått ut 9:an.
Lördag: Se när Linda går ut. Lindas studentmottagning.
Söndag: Kanske vila.
Ni ser, det är massa saker som händer hela veckan. Jag orkar inte riktigt. I alla fall inte i det tillstånd som jag är nu. Hoppas verkligen att jag blir frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0