Jorden är rund, men allt jag såg var en båt som försvann.

Shit! Nu har jag legat i sängen i över 5 timmar. Var inte direkt trött. Blev bara så less på röran i lägenheten så jag orkade inte se den mer, därför gick jag och la mig. Sen så blir jag så sjukt depp av solen. Jag gillar sommaren. Men INTE att solen aldrig försvinner! Det är mörkt kanske en timme på natten. Och då är det inte ens riktigt mörkt. Annars så är det i princip ljust HELA tiden. Sånt gillar jag inte. Jag tycker om när det är mörkt. Men ja, allt kan inte vara perfekt.
Jag borde duscha och ta mig en promenad.
Blir lite skrajj. För jag har börjat få ont i halsen! Vill verkligen inte bli sjuk. Men detta är ju månaden som jag nästan alltid lyckas få jätteont i halsen. Gillar't inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0