Ingen Erikshjälpen idag.

Jag kunde inte ta mig till jobbet idag. Orkade verkligen inte. Vaknade inte ens när alarmet ringde. Men vaknade väl en halvtimme senare ungefär, då ringde jag Gun-Britt och sa att jag inte alls mår bra. För det gör jag verkligen inte. Är sjukt trött och har ont i hela kroppen. MEN tror ni att jag kunde sova nå länge? Självklart inte! För min kropp är inställd på att kliva upp mellan 8-9 nu för tiden. Så då går det inte att sova mer. Plus att det tjöt så förskräckligt i mina öron. Så jag var tvungen att kliva upp och lyssna på musik. Har duschat också. Så känner mig något fräschare. Fast mitt inre nog talar emot det.
Det blåser jättemycket ute! Men jag tänkte ev. gå ut en stund snart. Få lite frisk luft och kanske gå iväg med lite kartonger till insamlingen. För just nu håller de på att blåsa bort..
Annars då? Jo Annika kommer väl hit lite senare ikväll. Hon ska ut på birsta så då ska hon köpa mitt andra ben till barbordet. Förhoppningsvis vill hon hjälpa mig att sätta upp det idag. Så då är det bara stolarna kvar som ska skruvas ihop. Men får se hur pigg jag är ikväll också. Jag kanske inte orkar göra något. Just nu känner jag bara för att ligga ner. Men hyresvärden ska komma idag.. Och då får jag ingen ro till att bara ligga och vila. För här är det svårt att höra när någon knackar på.
Har bokat in en glass-dejt på onsdag med Erika. Ska bli trevligt att träffa henne. Hade en glass-dejt förra veckan också, fast med Maria. 

Nu ska jag äta lite frukost.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0