Ibland blir det bara för mycket för mig.

Usch lång och jobbig dag idag.
Vaknade med ett ryck och insåg att klockan var 9. Skyndade mig som en galning. Fick springa till bussen för att hinna. Inser när jag kliver på bussen att jag har jätteont i halsen. Vid 10 kom jag fram till Birsta. Mötte Linn och hennes mamma. Vi strosade runt i lite random butiker. Efter ett tag var det dags att ge sig på IKEA. Så vi letade fram alla tusen saker som jag skulle köpa där. När vi kom till kassan så blev det väl en sisådär 2200 spänn. Jag betalade och såg glad ut. Sen körde vi hem till mig och lämnade sakerna. Linn tog med sig mina köksstolar hem också. Så fick hon träffa lilla Lisen. (Jag har förresten hittat kloklipparen och fixat hennes klor!) Sen så åkte de. Och jag kom på att jag behövde ha lite saker i stan. Så jag bestämde träff med Totte på stan så skyndade jag mig till bussen. Fick springa även denna gång. När jag kom in till stan köpte jag en club sandwish, eftersom jag inte hade ätit nått. Träffade Totte och vi gick till Clas ohlson. Där jag köpte en borr!! Vuxenpoäng till mig måste jag säga. Allt som allt blev det väl 400 spänn där. Sen så åkte vi hem till mig och fixade med mitt nyinköpta vitrinskåp. Som blev aningen skevt. Men det gick verkligen inte att fixa på något annat sätt. Vi skulle försöka få upp barbordet också, men Totte fick mig att inse att jag nog behöver två ben ändå. Så då sket det sig med det. Ska antingen åka ut till IKEA imorgon igen. Eller så tar jag det på måndag.
Nu sitter jag här och är väligt hungrig. Totte har åkt hem, men jag ska åka till henne senare ikväll. Just nu behöver jag nog något att äta innan jag svimmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0