Äntligen!!

Nu ska ni få en efterlängtad uppdatering. Har verkligen inte haft tid att sitta vid dator, speciellt inte att sätta mig och skriva i bloggen. Mycket har hänt sen sist.
Måndag: Var otroligt stressad. Dagen började med att jag insåg att tåget mellan Vingåker och Stockholm var en timme försenat. Så där började min panik om jag skulle hinna med tåget från Stockholm till Sundsvall eller inte. Hann som tur var, men fick springa som en galning i mina nya skor. Vilket kanske inte var det bästa. Inte heller att jag hade baggybyxor på mig. Höll på att få dem nere vid knäna flera gånger.
Tisdag: Var jag först på praktiken, där allt flöt på som vanligt. Efter det var jag hos min psykolog. Det var sista träffen. Ganska sorgligt faktiskt. Men jag fick en lång kram. Så då kändes det lite bättre. For sen upp till Härnösand. Där jag hade en helt underbar dag och kväll med Linn. Träffade Marre också. Skittrevlig brud! Natten blev dessvärre inte så lyckad. Mycket ångest dagen efter.
Onsdag: Kom inte iväg till praktiken förrän klockan 1... Efter praktiken for jag på systemet och handlade inför kvällen. Jag hade planerat att ha drinkkväll. Tror det mer blev suparkväll. Men det blev mycket lyckad ändå. Träffade några nya ansikten och några gamla. Mycket trevliga människor i alla fall.
Torsdag: Annika kom hit. Vi pratade igenom en del saker som behövde komma upp till ytan. For in till stan. Fortsatte att prata en del. Sen hyrde vi en film. Men insåg när vi kom hem att den var på franska så då pallade vi inte se den. Då blev det Tila Tequila i stället.
Fredag: Midsommarafton. Blev inte riktigt som jag hade planerat det. Först städade jag lite. Sen kom Linn och hennes mamma. Lämnade cykeln, och hämtade mig och Lisen. Så nu är Linn delägare av min lilla kanin. I alla fall. Blev god mat där och lite soduko-lösning. Fast hela kvällen kändes rätt krystad. Så jag mådde mest dåligt. När jag kom hem så cyklade jag iväg till Bredsand. Var så himla fint där vid stranden. Annika cyklade från Bommen. Så vi träffades i Bredsand. För att sen åka hem till mig igen. Vi fixade oss och for ner på stan. Helt dött!! Så vi promenerade bara runt lite. Sen drog vi hem igen. Eller nej, först åkte vi och köpte pizza. Som jag åt, eftersom Annika drog iväg en stund på natten för att träffa kompisar.
Lördag: Först var jag med Annika. Sen åkte hon för att se premiären av Sex and the city. Satt vid datorn ett tag. Men pallade inte vara ensam. Så då frågade Totte om jag ville komma över dit. Självklart ville jag det, eftersom det var ett tag sen jag träffade henne. Så vi tittade på lite film och tv. Sen så ringde Annika vid 12 på natten. Och jag hade ändå tänkt åka hem. Så då fick jag först skjuts ner på stan av Fredde. Sen så träffa jag Annika där. Så då skjutsade Fredde hem oss hela vägen.
Söndag: Då var det dags för mig att se Sex and the city. Annika bjöd. Filmen var jättebra! Rekommenderar alla att se den. Även om ni inte sett serien.
Ja, det var väl min vecka i stora drag. Hann med att träffa väldigt många människor. Brukar inte vara så social av mig. Så nu slog jag nog rekord.
Kommande veckan då? Jo imorgon ska jag umgås med Maria. Sen senare på kvällen med Annika. Torsdag blir nog ganska lugn. Men fredag då blir det fest här igen!
Ska försöka att uppdatera lite oftare hädan efter så ni slipper såhär långa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0