Kom ihåg mig då.

Var några dagar sen jag uppdaterade här.
Börjar väl att skriva från i fredags. Då blev det en rätt stressig dag. Först så åkte jag och Annika till birsta för att handla lite grejer. Annika köpt bl.a en sovsäck för 550 spänn. Hehe. Sen så åkte vi hem igen. Slängde i oss middag. För att sedan åka ner på stan igen. Besökte min nya arbetsplats och gick sedan på systemet. Åkte hem igen. Duschade. Jag färgade håret. Hade panik ett tag eftersom färgen i flaskan verkligen såg brun ut, och jag skulle färga blont. Det blev i alla fall bra. Så när vi var klara skyndade vi till bussen och åkte hem till Malin och Angelica. Satt där och hade det trevligt. Runt 11 begav vi oss ner på stan. Mötte två tjejer till som skulle med oss på open mind. När vi först kom in dit så var det väldigt lite folk. Så jag och Annika bestämde oss för att kolla runt lite på de andra krogarna. Tog en snabbtitt på Irish, sen mötte vi Amina och Natalie utanför BK's. Så jag stod och pratade med Amina, mendan Annika pratade med Natalie. Sen promenerade vi tillbaka till Oscars. Hade blivit ganska mycket folk. Men jag kände mig inte så himla pepp. Fick ett sms av Bea om att hon var fast i Sundsvall. För hon skulle byta tåg där, men hennes tåg var väääldigt försenat. Så jag och Annika gick till tågstation för att hålla henne sällskap. Efter nån halvtimme eller så kom i alla fall hennes tåg, fast det skulle stå inne i Sundsvall två timmar. Men det var ju nattåg, så det var bara för henne att gå in och lägga sig.
Jag och Annika traskade till macken och köpte lite "fyllemat" (vi var inte fulla). Sen tog vi bussen hem.

På lördagen var vi tvugna att vakna tidigt. För vi skulle iväg och paddla kanot. Helt underbart väder var det! Så vi packade in våra grejer i Helenes bil och drog iväg. Mötte Malin, Danne och Jocke i Timrå. Åkte och käkade lite pizza. Sen bar det iväg med kanoterna. Jag fick paddla med Jocke. Som tyckte det var roligare att dricka öl än att paddla. Ändå så låg vi längst fram hela tiden. Jag måste ha väldigt bra muskler i mina armar. Haha!
Vi grillade, pratade, spelade kort och körde sannings-frågor. En väldigt trevlig dag och kväll måste jag säga.

På söndagen var man lite tärd. Paddlingen dagen innan hade varit på ca 4 timmar. Vi hade 2-3 timmar framför oss att paddla. Men det gick bra. Och även om helgen varit väldigt trevlig så var det skönt att få komma hem och bara ta det lugnt.

Igår så var det tågresa hela dagen. Så nu är jag hemma hos min familj i Vingåker. Ikväll kommer Annika hit.

(Bild från i fredags. Angelica, Annika och jag.)


Kommentarer
Postat av: nike

vet du, det är märkligt. jag hittade dig på sockerdricka av en slump för nåt år sen. jag blev tröstad av att läsa det du skrev om din och din förra flickväns relation eftersom jag just blivit enam efter ett långt och destruktivt förhållande.

ville bara säga det

2008-08-14 @ 14:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0