Jag vill dansa i neon. Bjuder du upp mig då?

Idag har det faktiskt varit en bra dag. Vaknade hyfsat tidigt helt av mig själv. Fixade frukost till mig och Ankan. Tittade på några avsnitt av L word.
Senare så fikade vi i parken. Eller vi åt middag där. Pannkaka med sylt och keso! När vi satt där fick Ankan för sig att vi skulle gå på bio. Så vi skyndade hem och kollade om det skulle gå någon bra film. Vi valde mellan Narnia och Mama mia! Insåg att vi mest var på humör för mamma mia! Så den fick det bli. Jag gjorde chokladbollar och poppade popcorn. Sen tog vi cykeln ner på stan. Filmen var totalt crazy, men väldigt bra. Man ville verkligen ställa sig upp och bara dansa loss! Det blev såna lyckokänslor i hela kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0