I just want you to know who I'am.

Ännu ett tag sen jag skrev här sist. Helgen blev lyckad. Först så jobbade jag mellan 8-18 på fredagen. Mötte Monika och Daniel vid tåget när jag hade slutat. Vi åkte hem till mig så de fick lämna sina grejer. Sen drog vi ner på stan för att leta efter något bra ställe att äta på. Det slutade med att det blev på Tusen och en natt. Hur god mat som helst! Påminde mig om maten på Heron city. Det var ris, kyckling, sås och tzatsiki. Mumma!! Men det kostar att äta gott. Notan blev på hela 530 spänn för oss tre. Som jag gladerligen lämnade fram mitt kort för. Efter att vi ätit färdigt gick vi till Hemmakväll och hyrde Saw 2. Gick till mc donalds så Monika kunde få kaffe. Sen promenerade vi hem till mig igen. Tittade på film, sedan somnade vi. Annika kom hit runt halv 3.
Vaknade, åt en kanongoo frukost. Sen bar det av till Statoil för att hyra en bil. Vi fick reda på att både systembolaget i stan och birsta var stängda så vi fick åka till Timrå för att köpa våran alkohol. Sen käkade vi lunch på ikea. Köttbullar. <3 Typ 4:e gången för mig denna månad. Gick runt lite på birsta. Sedan kom Frida och Jocke. Så vi handlade på Coop för vi skulle äta tacos på kvällen. Åkte hem till mig och tog det lugnt ett tag. När alla var nyduchade och klara så åt vi och började dricka. Efter ett tag kom Maria och Tova. Men Tova skulle på gatufesten så hon var inte kvar så länge. Malin och Angelica kom också hit. Hade en väldigt trevlig kväll. Mycket skratt. Vi körde någon vuxenversion av sanning eller konsekvens. Det var väldigt kul.
Sen orkar jag inte dra så mycket mer om helgen. Men som sagt, var en väldigt bra helg. Trevliga människor som kom hit och firade min födelsedag.
Jobbade igår. Sen på eftermiddagen kom min familj hit. Så nu ska jag umgås med dem till på torsdag. Sen blir det att jobba torsdag-lördag. Ingen ro eller vila. Bara köra på hela tiden.
Lägger ut lite bilder från helgen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0