I couldn't care less.

Min mobil har varit av i stor sätt hela dagen. Jag pallar inte leta efter laddaren och ladda heller. Så den får helt enkelt vara av. Vill någon mig nått så finns alltid min hemtelefon. Det är ett stor steg för mig. Att verkligen inte bry mig.

Igår var det 80-talsfest. Eller det skulle vara det. Men det blev så lite folk att när vi kom dit så hade de lessnat och var på väg därifrån. Jag, Maria och Tess hamnade i hamnparken. Skrattade och gungade. Den gungan är läskig när man är full ska jag säga er! Huah! Men det blev en trevlig kväll ändå tyckte jag, även fast planerna inte blev som beräknat. Efter ett tag kom också Annika som varit på krogen en sväng med Totts. Runt halv 1 promenerade jag och Annika hem till mig.
Idag har det varit en ganska lugn dag. Jag har sågat loss sängstommen. Så nu är det inga problem med att ta sig i sängen. Hehe. Ska strax börja städa. Får se om jag åker till Timrå sen. Har ingen lust. Mår lite illa och känner mig mest trött. Både känslomässigt och rent fysiskt. Så kanske ska ta en promenad och utforska Skönsmon.
Blev inge jobb idag heller. Kände att jag behövde få ledigt en hel helg. För nu framöver blir det inte så mycket ledighet. Det är massa på gång hela tiden verkligen. Och sånt klarar jag inte av. Jag måste tänka på mitt psykiska mående så jag inte hamnar i skiten igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0